Uzkoda pēc kardio treniņa – zemesriekstu sviesta bumbiņas

Pēc kardio slodzes ir svarīgi dot iespēju organismam atjaunoties. Tam ir nepieciešams atgūt spēkus un patērēto enerģiju, tāpēc uztura un sporta speciālisti iesaka pēc kardio slodzēm uzņemt proteīnu un ogļhidrātus. Šīs abas uzturvielas atradīsi zemesriekstu sviesta bumbiņās! To sastāvā ir auzu pārslas, medus, zemesriekstu sviests, čia un sezama sēklas. Tās ir viegli pagatavojamas un ļoti ērtas, lai paņemtu līdzi, dodoties uz treniņu, pēc kura ātri uzņemt nepieciešamo enerģiju! Tās vari pagatavot visai nedēļai!

Untitled design-20

Zemesriekstu sviesta bumbiņas

Pagatavošana: 40 minūtes, Nav sarežģīti


Sastāvdaļas:

2 ēd.k. medus
6 ēd.k. zemesriekstu sviesta
200g auzu pārslas
čia sēklas
sezama sēklas


Pagatavošana:

  1. Bļodā ieliek medu un zemesriekstu sviestu un kārtīgi samaisa, kamēr izveidojas viendabīga masa.
  2. Pievieno auzu pārslas. Ja vēlas kraukšķīgas bumbiņas, izmanto pilngraudu auzu pārslas, ja vēlas mīkstākas, tad apstrādātās. Auzu pārslas var iepriekš apgrauzdēt un atdzesēt. 
  3. Pēc savām vēlmēm pievieno čia sēklas un sezama sēklas un visu kārtīgi samaisa. Visvieglāk to ir izdarīt ar rokām. 🙂 Masa ir gatava, kad tā vairs īpaši nelīp pie rokām.
  4. Masu ieliek uz 20 minūtēm ledusskapī.
  5. Kad masa atdzisusi, veido bumbiņas sev vēlamajā izmērā.
  6. Zemesriekstu sviesta bumbiņas var uzglabāt slēgtā konteinerī, leduskapī līdz pat nedēļai.

Šajā receptē izmantoju lielisko Nutego zemesriekstu sviestu, kas ir ražots Latvijā un ir patiesi gards!

Lai labi garšo!

Evita